عوامل تاثیر گذار در رژیم غذایی افراد مسن

۳ بازديد
مجموعه ای از عوامل می توانند در رژیم غذایی افراد مسن تأثیر بگذارند ، از جمله:
 
بیماری
تداخلات دارویی و غذایی
عدم تحرک
درآمد کم
انزوای اجتماعی
دندان ضعیف
کاهش حس بویایی و چشایی
توانایی جذب مواد مغذی
یک مطالعه جدید نشان داده است که یک رژیم غذایی غنی از پروتئین و کم کالری می تواند به افراد سالمند مبتلا به چاقی کمک کند تا ضمن حفظ توده عضلانی و بهبود تراکم استخوان، وزن بیشتری کم کنند.
 
کاهش وزن به عنوان یک فرد سالمند چالش هایی را به همراه دارد. افراد سالمند معمولاً وقتی تمرکز خود را روی کاهش وزن می گذارند ، تراکم استخوان و توده عضلانی خود را از دست می دهند.
 
این از دست دادن ناخواسته استخوان و عضله می تواند منجر به مشکلات حرکتی شود و حتی می تواند خطر آسیب دیدگی و افتادن فرد سالمند را افزایش دهد.
 
مطالعات اخیر که دانشگاه ویک فارست پیشتاز آن است ، نشان داده است که یک رژیم غذایی پر پروتئین و کم کالری می تواند به بزرگسالان کمک کند تا از این مشکلات جلوگیری کنند . محققان در این مطالعه 96 بزرگسال بالای 65 سال را به طور تصادفی انتخاب و آنها را به یکی از دو گروه تقسیم کردند.
 
آنها گروه اول را در برنامه 6 ماهه وعده غذایی کم کالری قرار دادند که دارای پروتئین زیادی نیز بود – بیش از 1 گرم (گرم) پروتئین در هر کیلوگرم (کیلوگرم) وزن بدن. آنها گروه دیگر را به برنامه حفظ وزن اختصاص دادند که شامل 0.8 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.